Verkkokaupan ja palvelun ehdot

Tutkimuksen mukaan vain 7% lukee palvelun ehdot. Sen vuoksi teimme ehdoista myös selkokielisen version. Näin ymmärrät paremmin, mihin sitoudut, kun tilaat Huomisen Hinauspalvelun.

1. Yleiset ehdot

Huomisen Hinauspalvelun palveluja myy Falck Oy (y-tunnus 0573845-0). Näitä sopimusehtoja sovelletaan Falck Oy:n ja sen asiakkaiden välisessä kaupassa. Falck Oy:llä on oikeus päivittää ehtoja ilman erillistä ennakkoilmoitusta. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia tilausehtoja, jotka asiakas hyväksyy tehdessään tilausta.

Ylivoimaisen esteen kuten lakon, luonnonkatastrofin, äärimmäisten sää- tai tieolosuhteiden, sodan, terrorismin, kapinan ja levottomuuksien sattuessa Falck ei ole vastuussa palveluiden toimittamisesta. Falckilta ei täten voi vaatia korvausta palveluiden toimittamatta jättämisestä muissakaan sellaisissa poikkeuksellisissa olosuhteissa, joihin Falck ei voi vaikuttaa.

Selkokielelellä,

Tehdessäsi tilauksen, hyväksyt tällä sivulla mainitut ehdot. Jos Suomeen tulee äärimmäinen säätila tms., jossa liikenne menee sekaisin, niin et voi vaatia korvausta myöhästymisestä.

2. Asiakas ja tietosuoja

Myymme palveluita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Asiakkaan on annettava tilauksessa täydelliset yhteystiedot, jotka sisältävät vähintään etunimen, sukinimen, postiosoitteen, postitoimipaikan, postinumeron, puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen.

Asiakkaiden tiedot talletetaan Falck Oy:n asiakasrekisteriin, jossa olevia tietoja käytetään asiakkuuden ylläpitoon. Falck Oy:llä on oikeus käsitellä rekisteröissä olevia tietoa henkilötietolain (523/99) mukaisesti esimerkiksi suoramarkkinointiin.

Henkilötietolain mukainen rekisteriseloste on saatavilla osoitteessa Falck Oy, Malmin kauppatie 8, 00700 Helsinki. Asiakkaalla on oikeus kieltää tietojensa käyttö ja käsittely markkinointitarkoituksissa. Itseä koskevat tiedot voi tarkistaa ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun.

Selkokielelellä,

Voit tilata hinauspalveluita Falckilta jos olet täysi-ikäinen ja asut Suomessa. Tilausta varten tarvitaan yhteystietosi, jotka myös talletetaan asiakasrekisteriin. Niitä voidaan käyttää siihen, että lähetämme tietoa esim. Falck Tieturva -palvelusta.

3. Tilaaminen ja tilausvahvistus

Palvelu tilataan internetin välityksellä osoitteesta www.huomisenhinauspalvelu.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan palvelun nimi ja hinta sekä ohjeet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin verkkokaupan toimitusehtoihin, palvelukohtaisiin ehtoihin.

Selkokielelellä,

Hinauspalvelu tilataan tämän sivuston kautta. Sinun pitää ilmoittaa sähköposti, jotta voimme lähettää sinulle tilausvahvistuksen.

4. Peruuttaminen

Palvelulla on peruutusoikeus. Peruutusaika on tilauksentekopäivä, joka lasketaan tilausvahvistuksen vastaanottopäivästä.

Selkokielelellä,

Olemme reiluja, voit peruuttaa tilauksen vielä tilauspäivänä. Palvelun nimen mukaisesti, huomenna tilaus on jo työn alla.

5. Palvelun toimittaminen

Palvelu toimitetaan 1-3 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Palvelu on rajattu toimitettavaksi vain tietyissä kaupungeissa ja taajamissa 15 kilometrin säteellä keskustasta. Asiakkaan on jätettävä avaimet saataville auton lähistölle tai oltava itse paikalla 15 minuutin varoitusajalla.

Selkokielelellä,

Hinausauto kuljettaa autosi 1-3 arkipäivän kuluessa antamiesi ohjeiden mukaisesti. Tarvitsemme auton avaimet, jotta voimme kuljettaa auton.

6. Maksutavat

Palvelu maksetaan tilauksen yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä maksukortit. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta. Tilauksen voi maksaa hinausautonkuljettajalle käteisellä tai kortilla. Tilausta ei voi tehdä laskulle. Palvelujen hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Selkokielelellä,

Jotta voit tilata palvelun, sinun pitää maksaa se. Maksu onnistuu eri verkkopankkien kautta tai sitten maksukortilla suoraan hinausauton kuljettajalle.

7. Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Selkokielelellä,

Paytrail pyysi meitä lisäämään, että älä ihmettele, jos tiliotteellasi näkyy maksun saajana Paytrail Oyj. Maksamasi summa ohjautuu heille ja he tilittävät summan parin päivän päästä meille.

8. Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Aloitamme tilauksen käsittelyn kun maksu on suoritettu.

Selkokielelellä,

Maksat verkkopankissa ja me aloitetaan tilauksen käsittelyn heti kun maksu on tehty.

9. Reklamaatio

Reklamaatiot käsitellään kirjallisesti. Voit toimittaa vapaamuotoisen reklamaation sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@falck.fi.

Selkokielelellä,

Ota yhteyttä niin jutellaan mikä meni vikaan ja miten voimme korvata sen.

10. Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Falck Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

Falck Oy
Malmin kauppatie 8 A
00700 Helsinki
p. 09 37 477 377
asiakaspalvelu@falck.fi

Selkokielelellä,

Meillekin tapahtuu virheitä, joten voimme muuttaa näitä ehtoja, jos siihen tulee tarvetta. Tuossa vieressä on meidän yhteystiedot, jos haluat jutella.